„Luminor“ bankas tęsia savo paslaugų paprastinimą Baltijos šalyse ir pristato pirmuosius įrankius išmaniai bankininkystei. Nuo šiandien Luminor|DNB ir nauji „Luminor“ klientai gali prisijungti prie el. bankininkystės ir tvirtinti pavedimus, naudodami „Smart-ID“ programėlę telefone – ją galima atsisiųsti iš Google Play arba App Store.
„Nuo šiol prisijungti prie interneto ar mobilaus banko ir atlikti operacijas pakanka turėti išmanųjį telefoną su „Smart-ID“ programėle. Tai reiškia, kad galima atsisveikinti su sudėtingais slaptažodžiais, be to, nereikia nešiotis kodų kortelių arba kodų generatoriaus. Identifikacija su programėle yra saugi ir greita, ja jau šiuo metu naudojasi daugiau nei milijonas vartotojų Baltijos šalyse. Identifikacija klientui yra paprasta bei pasižymi intuityvia vartotojo sąsaja. „Smart-ID“ atitinka šiuolaikinių vartotojų poreikius naujos kartos bankininkystei – integruodami bankus Baltijos šalyse mes intensyviai link jos ir artėjame“, – sako Evaldas Ruzgys, „Luminor“ banko skaitmeninių kanalų departamento vadovas.
Tapatybės patvirtinimas su „Smart-ID“ apsaugotas tik klientui žinomais dviem PIN kodais – PIN1 (mažiausiai keturių skaitmenų) ir PIN2 (mažiausiai penkių skaitmenų). Slaptažodžius sukūręs klientas yra atsakingas už jų saugojimą bei neatskleidimą kitiems asmenims.
„Luminor“ klientai tapatybę gali patvirtinti ir kitomis identifikavimo priemonėmis – mobiliuoju parašu ir kitais el. parašais, kodų generatoriumi bei kodų kortelėmis. „Smart-ID“ sprendimu galės naudotis daugiau nei 800 tūkst. banko klientų Lietuvoje.
Programėlę sukūrusi Estijos bendrovė „SK ID Solutions“ kuria tarptautinius tapatybės identifikavimo sprendimus. „Smart-ID“ programėlę naudoja daugiau nei 1,25 mln. klientų Baltijos šalyse. Praėjusį mėnesį programėle buvo patvirtinta 18 mln. pervedimų. Programėlė gyventojams yra nemokama. Ja galima patvirtinti tapatybę ne tik el. bankininkystėje, bet ir naudojantis kitomis el. paslaugomis (pvz., dokumentų pasirašymo platformoje „Dokobit“).