Kodėl remarketingas yra reikalingas jūsų verslui

remarketingas

Ar kada nors pagalvojote apie tai, kur nukeliauja ir kokius sprendimus priima jūsų tinklalapio lankytojai, kurie niekuomet jums nepaskambino, neparašė el. laiško ar neužpildė kontaktinės formos? O ką pagalvojo ir kaip pasielgė tie vartotojai, kurie gavo jūsų jiems siųstus el. laiškus? Kodėl jie su jumis nesusisiekė? Kodėl jie nepasinaudojo jūsų siūlomomis paslaugomis ar neįsigijo jūsų parduodamų prekių?

Yra daugybė priežasčių, kodėl vartotojai nusprendžia nesusisiekti, neužpildyti formos, neužsiprenumeruoti naujienlaiško, neužsisakyti paslaugos ar neįsigyti prekės. Vartotojai gali atlikti palyginamąją paiešką, ieškoti pačios žemiausios kainos, nerasti informacijos, susijusios su jų keliamu specifiniu klausimu, tiesiog įgyvendinti įprastinę kasdienę paiešką, susidurti su prastu funkcionalumu, dėl tam tikrų priežasčių būti atitraukti nuo savo pagrindinio tikslo ir kt.

Kad ir kokia bebūtų pagrindinė priežastis, viso to esmė slypi galutiniame rezultate – jie palieka jūsų tinklalapį. Tačiau tai tikrai nereiškia, kad apie tokius vartotojus jums reikėtų pamiršti. Jei žmogus aplankė jūsų tinklalapį ir jį paliko neatlikęs jūsų numatyto veiksmo, tai dar nereiškia, kad jūs tokį potencialų klientą praradote visam laikui ir apie jį turėtumėte pamiršti. Remarketingas yra būtent ta šiuolaikinės skaitmeninės rinkodaros technologija, kuri suteikia neįkainojamą galimybę pasiekti prarastą vartotoją ir turėti galimybę jį susigrąžinti.

Kas yra remarketingas?

Labai tikėtina, kad kiekvienas, kuris šiuo metu skaito šį straipsnį, bent kartą savo gyvenime buvo susidūręs su remarketingu. Tuo tarpu tiems vartotojams, kurie nėra susidūrę su šia funkcija, reikėtų paminėti, kad remarketingo pagalba vartotojui, kuris anksčiau lankydamasis tam tikrame tinklalapyje domėjosi atitinkama informacija (paslaugomis, prekėmis ar kt.), kituose jo lankomuose internetiniuose šaltiniuose yra rodoma reklama, tiesiogiai susijusi su tuo, kuo jis domėjosi pradžioje – tinklalapyje, kurį nusprendė palikti. Tokiu atveju žmogus, kuris naršo kituose tinklalapiuose, gali matyti juose esančią reklamą, kuri primena apie jo anksčiau peržiūrėtas prekes, paslaugas ar kitą informaciją. Tai padidina tikimybę, kad matydami tokią reklamą jūs nuspręsite vėl apsilankyti buvusiame tinklalapyje ir galbūt priimsite sprendimą įsigyti prekę ar užsisakyti paslaugą.

Šiek tiek statistikos (2018 m.) apie remarketingą:

  • Vartotojai, kurie mato pakartotinę reklamą, apytiksliai 70 proc. dažniau nusprendžia sugrįžti ir pasinaudoti pasiūlymu. Žinoma, kartais tam prireikia daugiau nei vieno reklamos parodymo, tačiau remarketingas yra labai efektyvus skaitmeninės rinkodaros instrumentas.
  • Apytiksliai 72 proc. pirkėjų palieka savo virtualų prekių krepšelį ir tik 8 proc., kurie nėra susigrąžinami pakartotinės reklamos pagalba, sugrįžta. Todėl remarketingo pagalba galima daug efektyviau susigrąžinti savo virtualų krepšelį palikusį vartotoją. Kuomet tokiam tikslui pasitelkiate remarketingą, konversijos rodiklis gali pakilti ir daugiau nei 26 proc.
  • 46 proc. rinkodaros specialistų mano, kad remarketingas yra viena iš labiausiai pervertinamų skaitmeninės rinkodaros priemonių. O tai reiškia, kad jei jūs pasitelksite remarketingą savo verslui, turėsite kur kas didesnį pranašumą prieš savo konkurentus, kurie remarketingo nėra linkę įtraukti į savo verslui skirtą rinkodaros strategiją.
  • 9 proc. įmonių nustato atskirą remarketingo biudžetą. Tai rodo labai didelę remarketingo svarbą ir didžiulę įtaką jūsų rinkodaros strategijos sėkmei.
  • 30 proc. vartotojų „teigiamai“ arba „labai teigiamai“ vertina pakartotinę reklamą. Tik 11 proc. tai vertina neigiamai, o 59 proc. – neutraliai.
  • Interneto vartotojai teigiamai priima jų ankstesniais veiksmais paremtą reklamą. 25 proc. vartotojų pakartotinę reklamą mėgsta, kadangi ji jiems primena apie prekes ir paslaugas, kurios juos domino ar vis dar domina.

Visa tai akivaizdžiai parodo, kad remarketingas yra ne tik labai svarbi, tačiau ir būtina skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis kiekvienam šiuolaikiniam verslui.

Plačiau apie tai, kaip remarketingas galėtų pagelbėti jūsų verslui, skaitykite „APG MEDIA“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.